Služby

Světová premiéra nového modelu Tayron: Všestranné SUV nabídne až sedm sedadel

Nové SUV pro evropský trh: Tayron je po modelu Touareg druhé největší SUV značky Volkswagen v Evropě. 

Světová premiéra nového modelu Tayron: Všestranné SUV nabídne až sedm sedadel

Důkladně promyšlený všestranný automobil: extrémně prostorná zadní část interiéru pro cestující i zavazadla, pět nebo na přání sedm sedadel a nejvyšší přípustná hmotnost přívěsu až 2,5 tuny. Inovativní plug-in hybridní pohon: Tayron eHybrid nabízí suverénní výkonovou charakteristiku a díky dojezdu na elektřinu více než 100 km zvládne každodenní provoz jako elektromobil. Předprodej v České republice bude zahájen na přelomu října a listopadu.

Více informací najdete zde: Nový Tayron

V případě dotazů se neváhejte obrátit na náš prodejní tým.

Kontaktujte nás

Radim Machala

Radim Machala

Vedoucí prodeje nových osobních a užitkových vozů FIAT

Marek Martykán

Marek Martykán

Vedoucí prodeje nových osobních a užitkových vozů VW

Oblíbené

Nejdříve si musíte vybrat své oblíbené auto.

Odeslání oblíbených vozů
na e-mail

Kontaktujte nás

E-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.